Tři důvody, pro které si ISTAV oblíbí nejedna firma

Blog

Těch důvodů je zřejmě víc, ale dnes jde o tuhle „svatou trojici“. Dost totiž pomáhá obchodním zástupcům firem, kteří aktivně monitorují a shánějí zakázky ve stavebnictví.

Od té doby, co máme blog, se samozřejmě díváme do statistik na to, jaké články čtete nejraději. Nejvíce u vás boduje článek, kde popisujeme, proč je ISTAV kvalitní databáze, a potom jsou to příběhy ze života zákazníků. Na špici se přitom drží ten, kde několik obchodních zástupců popisuje, jak díky ISTAVU získávají zakázky.

A tak jsme si řekli: „Dobře!“
Napíšeme o dalších výhodách, které by měl znát každý, kdo aktivně shání zakázky a kontakty ve stavebnictví.

INFORMACE = NOVÁ SPOLUPRÁCE

Naše stavební databáze obsahuje různé informace o mnoha stavebních projektech. To je vlastně její primární úloha. Uživatel ISTAVU může díky těmto informacím nalézat kontakty na investory, architekty, projektanty nebo třeba generální dodavatele, kteří se pravidelně a úspěšně podílejí na plánování a realizacích konkrétních typů projektů (komerční centra, obchody, administrativní budovy atd.). A cíleně je oslovit. V praxi to znamená, že pokud je vaše firma například výrobcem kovových konstrukcí pro průmyslové haly, můžete rovnou kontaktovat projekční kanceláře, které se na výstavbách takového typu budov aktivně a dlouhodobě podílejí. Představení vlastních produktů v osobní rovině je vždy dobrá cesta k nové spolupráci.

INFORMACE = ROZVOJ SPOLUPRÁCE
Určitě je dobré nezapomínat na dřívější kontakty a spolupráce. A i s tím vám ISTAV pomůže. Můžete se zaměřit na komunikaci s firmami a subjekty, se kterými jste v minulosti na projektech spolupracovali, a ony začínají pracovat na nových stavebních záměrech. Včasnou osobní komunikací můžete docílit toho, že na některém objektu bude investor či projektant spolupracovat právě s vámi.

INFORMACE = VLASTNÍ PROPAGACE
ISTAV není primárně vnímán jako marketingový nástroj, nicméně i pro tyto účely může být pro vaši firmu dobrým parťákem. Správným a přesným marketingovým využitím kontaktů na investory, developery, generální dodavatele nebo projektanty konkrétních typů budov je možné dosáhnout toho, že o sobě dáte vědět, že zvýšíte povědomí o svých službách a produktech u nejdůležitějších partnerů.

Jak využít ISTAV v cílené reklamě? Tomu se věnujeme v samostatném článku

A jestli se vám nechce číst, tak nás rovnou kontaktujte.

Istav Media, s.r.o.
18.12.2017

Want more information?

Enter your details and we will be happy to contact you by the next working day.

We support: