Veletrhy mají stále své místo v marketingu a je to dobře. Jsou nepostradatelným nástrojem, díky kterému se potkáte v interaktivní komunikaci s trhem i konkurencí. Náročné plánování do detailu Vám pak vytváří pevnou půdu pod nohama pro to zvolat „Jsme tady a jsme silní!“
Doba je rychlá a pokroková. Firmy se předhánějí v novinkách a inovativních přístupech. Veletrh je tak ideálním místem, kde ukázat, co nového máte a potvrdit tak roli inovátora?
Týden přístupu ke skvělému obsahu pro Vaši marketingovou strategii. Tolik materiálu na jednom místě, to potěší srdce nejednoho kreativce. Fotky, videa, rozhovory. Vytvoříte si skvělé blogové články, reference, příspěvky na sociální sítě nebo třeba interaktivní vysílání.
Skvělá příležitost jak si aktivně vytvářet tzv. fanouškovskou základnu na sociálních sítích. Neznamená, že když se návštěvník veletrhu nestal Vaším klientem hned, že to neudělá později. Někdo potřebuje více času pro rozhodnutí. Nebo nějaký jiný důvod, proč s Vámi obchodovat a přes sociální sítě k němu může jednoho dne, tento důvod, snadno doputovat.
Zavolat, pozvat svého obchodního partnera na kávu a chvilku se zastavit, to patří mezi ty příjemnější povinnosti. Takových chvil není nikdy dost. O stávající vztahy je třeba pečovat jako o zlato, vždyť i s nimi vytváříme tu správnou hodnotu, kterou pak předáváme trhu.
Obchod. To je často nelehký úkol a neměl by být hlavním cílem. Často se setkáváme s tím, že se náklady na veletrh přepočítávají k získaným obchodním příležitostem. Cena takového leadu pak šplhá do frustrujících výšin. K obchodu raději využijte nástroje, které jsou pro to svou povahou a určené. Efektivita obchodního nástroje je někde úplně jinde, než pokud jde o akvizici na veletrhu.
Kdybyste chtěli vědět JAK na takovou efektivní akvizici, spojte se s námi, rádi Vám poradíme.