Reference

  Rozumíme svým zákazníkům  

Spokojení klienti

Péče o klienty

Komunikace s našimi klienty je pro nás příležitostí získat zpětnou vazbu od uživatelů našich služeb, ale také je pro nás důležitým prostředkem pro vytvoření optimálních podmínek pro dosažení maximálního přínosu z užívání služby ISTAV. V rámci komunikace s klienty neřešíme pouze dotazy nebo požadavky stran klientů, ale aktivně klienty školíme v práci s aplikací, aktivně pomáháme vyhledávat nejvhodnější projekty v databázi, aktivně motivujeme ve využívání informací obchodní zástupce na straně klientů nebo uživatele pravidelně informujeme o počtu nových, aktualizovaných projektů nebo novinek, které jsme pro klienty připravili.

Abychom zajistili co nejvyšší komfort pro naše zákazníky při řešení požadavků nebo v průběhu další komunikace, pečuje vždy o každého klienta od začátku využívání služby konkrétní kmenový zaměstnanec z oddělení zákaznické péče, který je schopen řešit všechny typy požadavků.

Naše statistiky

1560

Více než 1 560 realizovaných zaškolení uživatelů produktu ISTAV-Xplorer (noví klienti, refresh-školení, noví zaměstnanci/uživatelé stávajících klientů) realizujeme ročně díky oddělení zákaznické péče.

8000

Kapacita více než 8 000 pracovních hodin ročně je připraveno pro přímou komunikaci s našimi klienty a řešení jejich potřeb nebo požadavků.

182185

Počet zaslaných informačních e-mailů o počtu nových a aktualizovaných projektech v konkrétních profilech uživatelů služby ISTAV-Xplorer.

Potřebujete více informací?
Kontaktujte nás

Kontakt

Napište nám
Kontaktní formulář

Adresa

Nádražní 762/32
150 00 Praha 5

Kariéra

Hledáme kolegy
Volná místa

Tato stránka využívá v rámci poskytování služeb cookies. Používání cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
© 2019. «ISTAV». Všechna práva vyhrazena.